HyBa SPLIT

HyBa SPLIT

Osta kohe, maksa mitmes osas

Välkkiire
makseviis

Maksa 3
või 6 osas

Teenustasu
puudub

Turvaline
makseviis

Läbipaistvad
tingimused

Mugav arvete
haldamine

HyBa SPLIT on Sinu võimalus tasuda oma e-ostude eest just nii, nagu Sulle paremini sobib! Tasu 3 või 6 osas, just nii nagu Sulle paremini sobib! Mugavaks ostude eest tasumiseks on parim valida maksemeetodina HyBa SPLIT

Vaata, millistes e-poodides saad HyBa’ga tasuda!

Miks valida HyBa SPLIT? 

  • Ostud summas 100-1000 €
  • Ostusumma jagatakse igakuisteks võrdseteks osamakseteks (3 või 6 kuud)
  • Tasuta makseviis – mingeid lisakulusid ostule ei kaasne
  • Lihtsam ja mugavam kui tasulised laenud ja järelmaksud
  • Ostud personaalse ostulimiidi ulatuses
  • Selge maksmine alati ühest kohast
  • Maksepäev 1.-15. kuupäeval, mis võimaldab alustada ostu eest tasumist näiteks pärast järgmist palgapäeva või tellitud kauba kättesaamist

Kuidas tasuda HyBa SPLIT’iga e-poes?  

Kaupade ja teenuste eest tasumine on muudetud Sinu jaoks HyBa SPLIT-iga võimalikult lihtsaks. Vaid paari klikiga saad vormistada oma ostu:  

  1. Lisa e-poes soovitud tooted ostukorvi ja vali makseviisiks HyBa SPLIT
  2. Vali maksepäev (1.-15. kuupäev) ja tasumise periood (üldjuhul 3 või 6 kuud)
  3. Vali autentimismeetod (Smart-ID või Mobiil-ID) ja sisesta autentimiseks oma isikukood (Mobiil-ID puhul ka mobiiltelefoni number)
  4. Tuvasta ennast digitaalselt Smart-ID või Mobiil-ID-ga
  5. Esmakordsel kasutamisel sisesta enda kontaktandmed
  6. Vaata üle arve, maksegraafik ja teenuse tingimused ning kinnita ost
  7. Ostu järgselt saadame Sulle arve ja makseinfo e-mailile (kättesaadav ka iseteeninduses)

Oled uus klient ja soovid tutvuda oma võimalustega?

Leia oma küsimusele kiire vastus

    • Ostud summas 100-1000 €
    • Ostusumma jagatakse igakuisteks võrdseteks osamakseteks (3 või 6 kuud)
    • Tasuta makseviis – mingeid lisakulusid ostule ei kaasne
    • Lihtsam ja mugavam kui tasulised laenud ja järelmaksud
    • Ostud personaalse ostulimiidi ulatuses
    • Selge maksmine alati ühest kohast
    • Maksepäev 1.-15. kuupäeval, mis võimaldab alustada ostu eest tasumist näiteks pärast järgmist palgapäeva või tellitud kauba kättesaamist
  • PAY ja SPLIT makseviisid toimivad faktooringu põhimõttel – kauba või teenuse müüja loovutab müügiarvest tulenevad nõuded HyBa OÜ-le. Ostja ei pea müüjale tasuma ostu sooritamise hetkel, vaid valitud tähtaja jooksul otse HyBa OÜ-le. Tutvu HyBa PAY makseviisi täpsema kirjeldusega siin, HyBa SPLIT makseviisi kohta saad lugeda siit.

  • PAY ja SPLIT makseviise saavad kasutada püsiva sissetulekuga inimesed vanuses 18–70 (v.a mitteresidendid), kelle kohta ei ole märkuseid maksehäireregistrite andmebaasides.

  • Erinevalt tavalistest laenudest ja järelmaksudest on HyBa PAY ja SPLIT makseviisid kliendi jaoks 100% tasuta, HyBa-le tuleb tasuda üksnes sooritatud ostude kogusumma. Intressi, lepingutasu, haldustasu või muid sarnaseid tasusid ei kaasne, sest PAY ja SPLIT ei ole laenutooted. Lisakulud tekivad juhul, kui ostu eest tasumine hilineb (sellisel juhul võib lisanduda näiteks viivis ja võla sissenõudmise kulu vastavalt HyBa hinnakirjale).

  • Ostu sooritamise järel saadame Sulle e-mailile ostuarve ja makserekvisiidid. Ostusumma jagatakse igakuisteks võrdseteks osamakseteks, mille tasumine toimub HyBa poolt esitatavate arvete alusel üldjuhul 3 või 6 kuu jooksul. Enne iga osamakse tasumise tähtpäeva tuletame Sulle meelde tähtaja saabumist.

    Maksmine on korraldatud Sinu jaoks mugavalt ja lihtsalt HyBa iseteeninduses. Logi sisse Smart-ID või Mobiil-IDga. Iseteeninduses “Kohustused” menüü alt leiad enda tasumisele kuuluvad arved. Tasuda saab mitme ostuarve puhul kõik arved korraga või siis ainult ühe arve – just nii, nagu Sulle paremini sobib. Iseteenindus toetab maksmiseks LHV, Swedbank, SEB ja Citadele pangalinke.

    Kui Sa oled muu panga klient, siis käsitsi makseks leiad makserekvisiidid arvelt või iseteenindusest. Iga arve peab olema makstud hiljemalt maksepäeval arvel toodud täpses summas. Kui laekumine ületab arve tasumiseks vajalikku summat ja tekib n-ö ettemaks, võidakse ettemaksu arvelt katta tulevikus tasumisele kuuluvaid SPLIT osamakseid, samuti muid sissenõutavaks muutunud rahalisi kohustusi HyBa ees.

  • Kaupade ja teenuste eest tasumine on muudetud Sinu jaoks HyBa SPLIT-iga võimalikult lihtsaks. Vaid paari klikiga saad vormistada oma ostu:

    • Lisa e-poes soovitud tooted ostukorvi ja vali makseviisiks HyBa SPLIT
    • Vali maksepäev (1.-15. kuupäev) ja tasumise periood (üldjuhul 3 või 6 kuud)
    • Vali autentimismeetod (Smart-ID või Mobiil-ID) ja sisesta autentimiseks oma isikukood (Mobiil-ID puhul ka mobiiltelefoni number)
    • Tuvasta ennast digitaalselt Smart-ID või Mobiil-ID-ga
    • Esmakordsel kasutamisel sisesta enda kontaktandmed
    • Vaata üle arve, maksegraafik ja teenuse tingimused ning kinnita ost
    • Ostu järgselt saadame Sulle arve ja makseinfo e-mailile (kättesaadav ka iseteeninduses)
  • HyBa PAY või SPLIT makseviise saad kasutada HyBa-ga liitunud e-poodides. Ostuprotsessi viimases etapis, valides kuidas ostu eest tasuda, vali makseviiside hulgast HyBa PAY või SPLIT. Vaata partnerettevõtteid, kus saab Hyba PAY või SPLIT makseviise kasutada.

  • HyBa PAY või SPLIT makseviisiga ostetud kaubad saavad Sinu omaks ning saad ise otsustada, kuidas neid edasi kasutad. HyBa ei pretendeeri ostetavate kaupade omandiõigusele ega sea nende kasutamisele mingeid piiranguid.

  • Ostu tagastamiseks või ostuga seonduvate pretensioonide esitamiseks tuleb kontakteeruda müüjaga, kellelt kaup osteti. Koostöös müüjaga saad lahendada ostuga seonduvad küsimused ja pretensioonid. Ostu tagastamisel või ostuhinna muutmisel teavitab müüja sellest HyBa-t, kes korrigeerib vajadusel tasumisele kuuluvaid summasid.

  • Ettenägematud olukorrad nagu näiteks makseraskused või ootamatud kulutused, mida ei ole eelarvesse planeeritud, võivad meil ette tulla kõigil ja täiesti ootamatult. Kui ka Sinul juhtub, et ei ole võimalik tasuda oma ostude eest kokkulepitud maksetähtajal, võta kindlasti ühendust HyBa klienditeenindusega ja leiame Sulle üheskoos parima lahenduse.

  • Kõikide tekkinud küsimustega võid julgelt pöörduda HyBa klienditeeninduse poole helistades numbril +372 600 2021 või kirjutades e-maili aadressile info@hyba.ee. Vastame klientide kõnedele E-R 8:30-19:00 ja L-P 8:30-17:00. Kaupmeestel palume makseviiside või makselinkidega seonduvates küsimustes kontakteeruda e-posti aadressil partner@hyba.ee.

Soovid oma ostude eest tasumise muuta kiiremaks, turvalisemaks ja mugavamaks?