Korduvad küsimused

    • Ostud summas 1-500 €
    • Lihtsam ja mugavam kui pangalingid
    • Ainult paari kliki makse
    • Tasuta makseviis – mingeid lisakulusid ostule ei kaasne
    • Odavam kui krediitkaart
    • Ostad kohe aga tasud siis, kui Sulle paremini sobib
    • Ostud personaalse ostulimiidi ulatuses
    • Selge maksmine alati ühest kohast
    • Ostud summas 100-1000 €
    • Ostusumma jagatakse igakuisteks võrdseteks osamakseteks (3 või 6 kuud)
    • Tasuta makseviis – mingeid lisakulusid ostule ei kaasne
    • Lihtsam ja mugavam kui tasulised laenud ja järelmaksud
    • Ostud personaalse ostulimiidi ulatuses
    • Selge maksmine alati ühest kohast
    • Maksepäev 1.-15. kuupäeval, mis võimaldab alustada ostu eest tasumist näiteks pärast järgmist palgapäeva või tellitud kauba kättesaamist
  • PAY ja SPLIT makseviisid toimivad faktooringu põhimõttel – kauba või teenuse müüja loovutab müügiarvest tulenevad nõuded HyBa OÜ-le. Ostja ei pea müüjale tasuma ostu sooritamise hetkel, vaid valitud tähtaja jooksul otse HyBa OÜ-le. Tutvu HyBa PAY makseviisi täpsema kirjeldusega siin, HyBa SPLIT makseviisi kohta saad lugeda siit.

  • PAY ja SPLIT makseviise saavad kasutada püsiva sissetulekuga inimesed vanuses 18–70 (v.a mitteresidendid), kelle kohta ei ole märkuseid maksehäireregistrite andmebaasides.

  • Erinevalt tavalistest laenudest ja järelmaksudest on HyBa PAY ja SPLIT makseviisid kliendi jaoks 100% tasuta, HyBa-le tuleb tasuda üksnes sooritatud ostude kogusumma. Intressi, lepingutasu, haldustasu või muid sarnaseid tasusid ei kaasne, sest PAY ja SPLIT ei ole laenutooted. Lisakulud tekivad juhul, kui ostu eest tasumine hilineb (sellisel juhul võib lisanduda näiteks viivis ja võla sissenõudmise kulu vastavalt HyBa hinnakirjale).

  • Ostu sooritamise järel saadame Sulle e-mailile ostuarve ja makserekvisiidid. Maksetähtaja saabudes tuletame Sulle meelde tähtaja saabumist. Maksmine on korraldatud Sinu jaoks mugavalt ja lihtsalt HyBa iseteeninduses. Logi sisse Smart-ID või Mobiil-IDga. Iseteeninduses “Kohustused” menüü alt leiad enda tasumisele kuuluvad arved. Tasuda saab mitme ostuarve puhul kõik arved korraga või siis ainult ühe arve – just nii, nagu Sulle paremini sobib. Iseteenindus toetab maksmiseks LHV, Swedbank, SEB ja Citadele pangalinke. Kui Sa oled muu panga klient, siis käsitsi makseks leiad makserekvisiidid arvelt või iseteenindusest.

  • Kaupade ja teenuste eest tasumine on muudetud Sinu jaoks HyBa PAY-ga võimalikult lihtsaks. Vaid paari klikiga saad vormistada oma ostu:

    • Vali e-poes soovitud tooted ostukorvi ja vali makseviisiks HyBa PAY
    • Vali maksepäev
    • Sisesta autentimiseks oma isikukood ja mobiiltelefoni number
    • Tuvasta ennast digitaalselt Smart-ID või Mobiil-ID-ga
    • Esmakordsel kasutamisel sisesta enda kontaktandmed
    • Vaata üle arve ja teenuse tingimused ning kinnita ost
    • Ostu järgselt saadame Sulle arve ja makseinfo e-mailile (kättesaadav ka iseteeninduses)
  • Ostu sooritamise järel saadame Sulle e-mailile ostuarve ja makserekvisiidid. Ostusumma jagatakse igakuisteks võrdseteks osamakseteks, mille tasumine toimub HyBa poolt esitatavate arvete alusel üldjuhul 3 või 6 kuu jooksul. Enne iga osamakse tasumise tähtpäeva tuletame Sulle meelde tähtaja saabumist.

    Maksmine on korraldatud Sinu jaoks mugavalt ja lihtsalt HyBa iseteeninduses. Logi sisse Smart-ID või Mobiil-IDga. Iseteeninduses “Kohustused” menüü alt leiad enda tasumisele kuuluvad arved. Tasuda saab mitme ostuarve puhul kõik arved korraga või siis ainult ühe arve – just nii, nagu Sulle paremini sobib. Iseteenindus toetab maksmiseks LHV, Swedbank, SEB ja Citadele pangalinke.

    Kui Sa oled muu panga klient, siis käsitsi makseks leiad makserekvisiidid arvelt või iseteenindusest. Iga arve peab olema makstud hiljemalt maksepäeval arvel toodud täpses summas. Kui laekumine ületab arve tasumiseks vajalikku summat ja tekib n-ö ettemaks, võidakse ettemaksu arvelt katta tulevikus tasumisele kuuluvaid SPLIT osamakseid, samuti muid sissenõutavaks muutunud rahalisi kohustusi HyBa ees.

  • Kaupade ja teenuste eest tasumine on muudetud Sinu jaoks HyBa SPLIT-iga võimalikult lihtsaks. Vaid paari klikiga saad vormistada oma ostu:

    • Lisa e-poes soovitud tooted ostukorvi ja vali makseviisiks HyBa SPLIT
    • Vali maksepäev (1.-15. kuupäev) ja tasumise periood (üldjuhul 3 või 6 kuud)
    • Vali autentimismeetod (Smart-ID või Mobiil-ID) ja sisesta autentimiseks oma isikukood (Mobiil-ID puhul ka mobiiltelefoni number)
    • Tuvasta ennast digitaalselt Smart-ID või Mobiil-ID-ga
    • Esmakordsel kasutamisel sisesta enda kontaktandmed
    • Vaata üle arve, maksegraafik ja teenuse tingimused ning kinnita ost
    • Ostu järgselt saadame Sulle arve ja makseinfo e-mailile (kättesaadav ka iseteeninduses)
  • HyBa PAY või SPLIT makseviise saad kasutada HyBa-ga liitunud e-poodides. Ostuprotsessi viimases etapis, valides kuidas ostu eest tasuda, vali makseviiside hulgast HyBa PAY või SPLIT. Vaata partnerettevõtteid, kus saab Hyba PAY või SPLIT makseviise kasutada.

  • Sinu isiklik HyBa ostulimiit arvestatakse Sulle esmakordse ostu sooritamisel või iseteenindusse sisselogimisel. Ostulimiit on igal kliendil erinev ja personaalne. Ostulimiit võimaldab limiidi piires sooritada oste e-poodides.

  • Selleks, et pakkuda Sulle võimalikult turvalist ja mugavat teenust, rakendame me klientide isikutuvastuse meetoditena riiklikult tunnustatud Smart-ID või Mobiil-ID lahendusi

  • Ostu sooritamise järel saadame Sulle emailile ostuarve ja tagasimakse rekvisiidid. Maksetähtaja saabudes tuletame Sulle meelde tähtaja saabumist. Tagasimaksmine on korraldatud Sinu jaoks mugavalt ja lihtsalt HyBa iseteeninduses. Logi sisse Smart-ID või Mobiil-IDga. Iseteeninduses “Kohustused” menüü alt leiad enda tasumisele kuuluvad arved. Tasuda saab mitme ostuarve puhul kõik arved korraga või siis ainult ühe arve – just nii, nagu Sulle paremini sobib. Iseteeninduses toetatud pangalingid maksmiseks LHV, Swedbank, SEB, Citadele. Kui Sa oled muu panga klient, siis käsitsi makseks leiad makserekvisiidid arvelt või iseteenindusest.

  • HyBa PAY või SPLIT makseviisiga ostetud kaubad saavad Sinu omaks ning saad ise otsustada, kuidas neid edasi kasutad. HyBa ei pretendeeri ostetavate kaupade omandiõigusele ega sea nende kasutamisele mingeid piiranguid.

  • Ostu tagastamiseks või ostuga seonduvate pretensioonide esitamiseks tuleb kontakteeruda müüjaga, kellelt kaup osteti. Koostöös müüjaga saad lahendada ostuga seonduvad küsimused ja pretensioonid. Ostu tagastamisel või ostuhinna muutmisel teavitab müüja sellest HyBa-t, kes korrigeerib vajadusel tasumisele kuuluvaid summasid.

  • Ettenägematud olukorrad nagu näiteks makseraskused või ootamatud kulutused, mida ei ole eelarvesse planeeritud, võivad meil ette tulla kõigil ja täiesti ootamatult. Kui ka Sinul juhtub, et ei ole võimalik tasuda oma ostude eest kokkulepitud maksetähtajal, võta kindlasti ühendust HyBa klienditeenindusega ja leiame Sulle üheskoos parima lahenduse.

  • Liidestus enimkasutatavate e-poe platvormidega võtab vaid mõned minutid (toetatud e-poe platvormide pluginad: WooCommerce, Shopify, Prestashop, Magento, Joomla jt). Toetatud platvormide nimekiri täieneb pidevalt. Lisa plugin vaid mõne hetkega ja seadista oma e-poele sobivaks. Custom e-poe platvormidele on olemas API dokumentatsioon.

  • Maksed sooritatakse HyBa poolt kaupmehele korra päevas. See tähendab, et eile tehtud ostu eest toimub kanne juba täna.

  • Jah, on võimalik lisada makselinkidele lisaks ka krediitkaardimaksed (Mastercard, Visa, American Express).

  • Hetkel toetab lahendus järgmiste pankade makselinke: Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor.

  • HyBa makselinkide kasutamine on kordades soodsam kui traditsioonilised pangalingid.

  • Makselink on maksete kogumise lahendus, mis pakub e-poes sooritatud ostude koheseks tasumiseks turvalist meetodit Eesti suuremate pankade vahendusel ning on mõeldud ostjatele, kes ei soovi ostu eest tasumist edasi lükata.

    Makselink põhineb makse algatamise teenusel, mida osutab ja haldab HyBa koostööpartneriks olev litsentseeritud makseteenuse pakkuja.

  • Kui Sul on e-poes pangalinkide otseliidestus pangaga, siis HyBa liidestus toimib sama lihtsasti, vaja vaid muuta seadistus HyBa põhiseks ja vahetada vajalikud andmed mõne minutiga.

    Otseliidestuse puudumisel pakume samuti lihtsat lahendust, millega on võimalik ca poole tunniga seadistada endale PAY või SPLIT „maksa hiljem“ makseviis. Anna meile oma soovist teada ja anname Sulle juhised, kuidas saada oma e-poele soodne ja lihtne makseviis.

  • Klientide maksevõimekuse riski kannab HyBa, kaupmees selle pärast muretsema ei pea.

  • Erinevalt tavalistest laenudest või järelmaksudest on HyBa PAY ja SPLIT makseviisid kliendile 100% tasuta. Kliendile ei kaasne ostu vormistamisega lisakulusid (intress, lepingutasu, haldustasu vms), sest PAY ja SPLIT ei ole laenutooted. See tähendab, et kliendile on protsess tunduvalt lihtsam ja ostu saab sooritada paari klikiga. Kaupmehele tähendab see jällegi vähem hüljatud ostukorve ja suuremat müüki.

  • Maksed sooritatakse HyBa poolt kaupmehele korra päevas. See tähendab, et eile tehtud ostu eest toimub kanne juba täna.

  • Teenusega võib kaasneda marginaalne tasu, kuid selle rakendamine ja suurus võivad võivad sõltuda kaupmehe poolt tellitavate teenuste mahust, käimasolevatest kampaaniatest ja erikokkulepetest. Küsi pakkumist partner@hyba.ee.

  • HyBa makseviisiga saab Sinu klient osta kohe, kuid maksta ostu eest kuni 60 päeva hiljem (PAY) või jagada ostusumma võrdseteks osamakseteks 3 või 6 kuule (SPLIT). Makseviis on kliendile 100% tasuta ja ülilihtne. See tähendab kaupmehele vähem hüljatud ostukorve ja rohkem müüki.

  • Kõikide tekkinud küsimustega võid julgelt pöörduda HyBa klienditeeninduse poole helistades numbril +372 600 2021 või kirjutades e-maili aadressile info@hyba.ee. Vastame klientide kõnedele E-R 8:30-19:00 ja L-P 8:30-17:00. Kaupmeestel palume makseviiside või makselinkidega seonduvates küsimustes kontakteeruda e-posti aadressil partner@hyba.ee.