Ettevõttest

Ettevõttest

HyBa sünnilugu ja DNA 

HyBa (hääldus: haibaon sündinud 2020. aasta turbulentsis, vastusena turu tormilistele arengutele ja majanduskeskkonna ettearvamatusele.  

HyBa on äkiline, futuristliku hoiakuga finantsteenuste pakkuja. Ta on olemuselt innovaator, kes haistab kiirelt muutusi ja uusi trende. Ta kasvab, areneb ning kohaneb pidevalt, tema raju tempo toetub tehnoloogiale. HyBa tegutsemise standardid on kõrged, ta jahib kõiges ülimat. Hea on tema jaoks stardipositsioon, parim on talle loomulik olek. Oma selge loogikaga lendab ta traditsioonilise panganduse kohal, vaadates rahamaailma värske pilguga.  

HyBa ei tunnista vanu hierarhiaid ega korporatiivmustreid. Intuitiivsus, uudishimu, kiirus ning võime haarata keerukat lihtsalt on tema DNA-s. Ta võtab kõike isiklikult – kliendid ei ole tema jaoks mitte fiktiivsed sihtgrupi esindajad, vaid väljapaistvad isiksused, päris inimesed, keda ta kohtleb võrdse respektiga.  

HyBa teab, et ettearvamatus ja dünaamilises maailmas võib tänane iduettevõtja olla peagi miljardär, aga ka seda, et tänane miljardär võib homme vajada finantseerimist. Tuge ja teejuhatust loogiliste ning käepäraste finantsteenuste abil väärivad kõik.  

Demokraatlik ja tehnoloogiapõhine HyBa usub universaalsesse ja inimesekesksesse disaini ning tegutseb sellest lähtuvalt, bit biti haaval uusi finantsmaailma standardeid luues. HyperBanking on HyBa visioon tuleviku finantsmaailmast, mille lühendi on ta motona oma nimesse peitnud.  

HyBa eesmärk on muuta finantsteenuste tarbimine ja kasutamine kliendile sedavõrd mugavaks, et elu ilma HyBata oleks raske ette kujutada. Ta ei ole pank, aga sa sooviksid, et ta seda oleks.  

Meie väärtused

  • Julgus – see on südikus, uuenduslikkus ja tahe pakkuda maailmatasemel teenust
  • Kiirus – pikad ankeedid, registreerimised, verifitseerimised, kinnitamised, ootamised on minevik – Sinu soovitud kaup on vaid paari kliki kaugusel
  • Mugavus – las raskus arendamisel jääda meie kanda – Sinule jääb üle vaid nautida sujuvat ostuprotsessi
  • Usaldusväärsus – me täidame oma kohustusi tarbijate, klientide, koostööpartnerite, omanike ja ühiskonna ees

Visioon

HyBa ehk HyperBanking on HyBa visioon tuleviku lihtsast ja selgesti arusaadavast finantsmaailmast

Missioon

Muuta veebiostlemine kliendi jaoks niivõrd mugavaks, et ostukorvis ei tuleks mõttessegi ostust loobuda

Eesmärk

Muuta finantsteenuste tarbimine ja kasutamine kliendile nii mugavaks, et elu ilma HyBa-ta oleks raske ette kujutada 

Oled uus klient ja soovid lähemalt näha oma võimalusi?